NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 21. marts

But no one would listen, cause no one else cared.


George W Bush: I think we agree, the past is over. 

Šodien es uzzināju, ka mans miesīgais tēvs vēlas taisīt divus tetovējumus, un manas acis izskatījās kā divas šprotu burkas un mutē laikam būtu trešā. Šoks.
Un vēl - es tikko atcerējos, ka vakar iestājās pavasaris, tādēļ apsveicu Jūs visus! ^_^
Vakar vēl laikapstākļi atgādināja, vismaz kaut cik, pavasari. Kad vakar gāju pa savu violeto kāpņu telpu tā bija visnotaļ pielieta ar saules stariem, un man pat uzsmaidīja sētniece. Nezinu vai tas bija man vai kādam citam, taču whatever. Un tad pāri ielai pārskrēja melns kaķis, lucky me. 
Šodien gan aiz loga ir tas pretīgais laiks, kad debesis un zeme saplūst vienā krāsā, paņemot sev līdzi arī pelēkās mājās un pelēkos soliņus. Kaut ātrāk nokustu tas sūda sniegs. Jā. Kaut tas ātrāk nokustu.
Es šodien nopūtos kaut kādas četras reizes, skatoties Linkin Park videoklipus. Un vēl es atcerējos, ka man jātaisa prezentācija. Un vēl es atcerējos, ka es aizmirsu grāmatu skolā, pēc kuras jāmācās kontroldarbam. Un vēl es atcerējos, ka es ļoti maz ko atceros no vakardienas. Man tagad skan kaut kāds EHR tops, kuru es klausos jau divas stundas, bet vēljoprojām nezinu kā tas tops saucas.

Etiķetes: , , , , ,