NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 21. marts

Dream brother, my killer, my lover.


I. Ziedonis: Šausmīgi daudz taisnību. Nojukt var ja nav savējās.

Vispār manas paziņas ir mulķīgas, tikpat cik es pati. Vienmēr visi var labāk par visiem, vienmēr visi par visiem ir labāki, vienmēr visi smaida, tā lai bravūra būtu acīmredzama, lai tā plūstu, lai - gluži kā dzejā, kur ieskats līriskā varoņa dzīvē ir tik ciešs, ka pat gaismas stars netiek nepamanīts - lai viss tiek saredzēts, es gribēju tā teikt. Viņi ir varaskāri, viņi skatās augšup un cer tur būt, saka, ka ir daudzreiz labāki, lai arī neredz, ka pat par pusmata tiesu, nevar aizniegt citus.  Viņi ir naivi - lūkojoties saulē, viņi smejas, redzot lietu, viņi raud. Viņiem nav viedokļa, viņi traucas uz priekšu bez apstājas, nesaprotot, ka apstājoties var vislabāk sabalansēt sevi un savu garīgo pasauli, viņi to neizjutīs nekad. Lai jau tiek viņiem, muļķiem.  /šis teksts nebija domāts visiem paziņām, tikai lielai daļai./

Šodien es lasu epifānijas un domāju par Vans, un dzeru tēju, un klausos Battle for the sun, un man pat pusminūti šķita, ka esmu laimīga. 

Etiķetes:

5 komentāri:

Blogger elza teica...

Vienmēr visi var labāk par visiem, vienmēr visi par visiem ir labāki, vienmēr visi smaida, tā lai bravūra būtu acīmredzama, lai tā plūstu

es tā daru. no to, ka smaidu. lai cik ļoti man riebjas vai kaitina cilvēki man blakus, es to daru. un pēc tam par to domāju tad, kad esmu viena.

2009. gada 21. marts 22:21  
Blogger Diāna teica...

man prieks, ka Tu smaidi, bet lieta ir tajā kā Tu smaidi. Tu smaidi citādi, i know.

2009. gada 21. marts 23:35  
Blogger elza teica...

man to bieži saka pēdējā laikā ;o varbūt es vienkārši labi spēju notēlot?

2009. gada 22. marts 16:47  
Blogger Diāna teica...

varbūt vienkārši Tu smaidi no sirds?

2009. gada 22. marts 17:35  
Blogger elza teica...

man gan liekas, ka tā dažreiz nav.

2009. gada 22. marts 20:50  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa