NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 22. marts

Sames and changes - all money in the World don`t make it painless.


Man šodien ir tas garastāvoklis, kad gribas atvainoties. Lielai daļai jau to izdarīju, lai arī tā liela daļa neko vēl nav atbildējuši, maza daļa, tomēr atbildēja. Un, ziniet, tas IR labi. Viss iet uz labu, tomēr. Lai arī ārā ir sasnidzis sniegs, viss iet uz labu! Es ceru. Lai arī, kad man tā liekas, nekas neiet uz labu.

Man patīk lasīt aprakstītās bibliotēkas grāmatas. Man patīk, kad uz lapām ir pierakstīts lasītāju viedoklis, tad es to lasu un domāju, vai manējais vispār ar kādu sakrīt. Žēl, ka to `raksītāju bibliotēkas grāmatās` ir ļoti maz. Vakar es skatījos kaut kādu ļoti vieglu filmu pa TV3, un ziniet, es smējos. Filma bija galīgi nekāda, taču vieglai sestdienai tīri der. Tikko vēl skatījos `Rush Hour`, lai arī jau 10 reizes redzēta, tomēr patīk. 

Un šodien, all starts to change. Nopietni, es esmu, es būšu, es jūtu, ka es kļūšu, dabūšu es to ko vēlos, nemiesošos citos tēlos. /šīs teikums NAV mans/ un, vispār, šis gads ir dīvains. vai arī es esmu dīvaina. vai arī mēs abi esam dīvaini. 

Etiķetes: