NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 27. marts

If your life is such a big joke, why should I care.?

Ziniet, mani jau sāk kaitināt tā reklāma par stilīgiem jauniešu apaviem no style beat, kas parādās ik pēc pieciem atjauninājumiem. :/ Un vēl, ziniet, man apnika šeit sēdēt. nu, uz krēsla, i mean. ;D Un vēl, lastfm ir ļoti jauka lieta, tagad saprotu, kāpēc visiem tik ļoti tīk. Apskaidrība nāk ar laiku. XD

Un izrādās es visu nedēļu neko neesmu rakstījusi. Tā pagāja tik ātri, tiešam. skan tizli, bet nu, realy. Nākošnedēļ jau sāksies brīvlaiks! Beidzot!  Esmu pat bišķiņ priecīga, galīgi par neko. Man jāmācās gaismas pils, jālasa, jāmācās /pēdejā atzīme algebrā - 2/, bet kas domās par to? + Es satiku to, ko nemaz nebiju gaidījusi. + Man skanēja Love story, un tiešām - galīgs pavasaris... ^^^ Man pat šķiet, ka šogad pirmajā aprīli uzķeršos uz visiem `tev atšņorējās / sasmērējās / nokrita / apgāzās u.c.` nodrāztajiem jokiem. Esmu vienkārši naiva palikuse. ;D Lai arī jāraksta palikusi - palikuse skan tā stiprāk. XD

P. Koelju: … mīlestība atnāk, iemājo sirdī un sāk ieviest savu kārtību. Ļauties šīm pārmaiņām spēj tikai ļoti stipras dvēseles

PAVASARIS GALVĀ UN GAISĀ! 

Etiķetes: