NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 5. maijs

Eh, eh, eh, nothing else I can say!


Es tā arī nesapratu, kas notika ar hokeju latvijā, vai tā skrejbikšu ģimene tika tālāk par pārējiem mērkaķveidīgajiem, bet mani tas neinteresē, vienkārši nekur nav prieka saucienu, ka mēs tikām mīnusbezgalībdaļfinālā, un arī vakar kaimiņi nebauroja. Esmu viņos vīlusies, vakar arī gaidīju ikvakara serenādi `olē-olē`. 

Vispār, man ir labs garastāvoklis, ja neskaita, ka tikko gandrīz sastrīdējos ar Ilviju, par viņas nelikumīgu stūķēšanu skapītī. Tad vēl, es šodien paguvu aprakstīt maliņas ļoti daudzām kladēm, ar visādiem galīgi bezjēdzīgiem tekstiem, un tas ir forši. Vēl es algebrā pabeidzu uzdevumu pirms zvana, un tas ir pro master rekords, par kuru man jāpiešķir trīs svaigžņu ordenis, globuss un zelta loceklis, bet principā man pašai prieks, turklāt es nešpikoju, var teikt. Šodiena bija ļoti flegmātiska, es pamodos 7:55, bet paldies dievam, izrādījās, ka līdz skolai ir nevis 5min, kā ierasts, bet gan vesela, priekpilna, brīniķšīga, laiska, jauka un visādi citādi ideāla stunda, kuru var pavadīt nedodoties uz skolu. Izmaiņas, jū. Man ir sasodīti normāls garastāvoklis. Tagad es aizcilpošu uz kaut kurieni, kur var nopirkt burtnīcu un izpildīšu vācu valodas mājas darbu, kas vispār ir lielais rekords. Es esmu apzinīga, bet tas pāries. ^^ 

Lady GaGai jauna dziesma, posts atkal manām bungādiņām.

Labi pavadiet vakaru, paēdiet kaut ko garšīgu. 

Etiķetes: ,

1 komentāri:

Blogger probleema teica...

katčin!
burburbur - mjaaaau.

2009. gada 5. maijs 22:27  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa