NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 11. aprīlis

Take my advice, I don’t use it anyway.

Sveika, Cilvēce!

No rīta es tiku pamodināta ar saucienu: `Tev jābrauc uz dārzu!` Akjel, šis pasākums vienmēr izvēršas par savdabīgu manu dārzniekprasmju evolūciju. Tā nu mana miesīgā māte spieda pedāli grīdā un atraudama manu garu no visas civilizācijas, kā piemēram, datora, telefona, TV un krāna ūdens, veda mani uz kolhozu, kā man to patīk saukt. Manam vectēvam pieder dārzs /kuru par tādu ir diezgan grūti nosaukt, ja cilvēks, kurš vāc metāllūžņus un bieži glezno, savu kolekciju un pašizpausmi tieši dārzā atstāj/ Par laimi vai nelaimi, man līdzi nebija paķēries fotoaparāts, tāpēc nedz mans paskats, nedz darbs netika iemūžināts. Par paskatu runājot, es jutos kā Merlins Mensons laukos. Galvā šaubīgas izcelsmes cepure, rokās ādas cimdi, kas derētu pat šrekam, kājās garas, līdz celim, olīvzaļas kedas ar melnām šņorēm, augstāk tumšas trenniņbikses, mugurā violeta, fufaikai līdzīga, bezroce. Zem tās adīts džemperis ar ziemeļbriežiem.

Tad nu es sāku grābt. Es pat nezinu, kā to masu nosaukt, bet tā sastāvēja no pagājušā gada plūmēm, sakaltušām lapām un metāla, kas ķērās manā grābeklī. /šī masa, protams, nebija visā teritorijā, tikai gar robežu/ Man patīk grābt. Citiem gan nepatīk kā es grābju, jo šodienas broken kontā ir:

  • nolauzts kāts grābeklim
  • nolauzts grābekļa sars /varbūt pat divi/
  • daudz apbradātu asnu
  • krokusu, kuriem vairs nav cerību uz dzīvi, jo manas jauniegūtās kedas pa tiem ir kārtīgi nostaigājušas, kā izrādās. 
  • daudz nolauztu zaru

Es vispār brīnos kā būdā, kura ir uz sabrukuma robežas  un, kurā mūždien skan regejs var atrasties tik daudz derīgu drēbju. Kādam grunge piekritējam mans mazdārzs varētu būt zelta raktuve. Procesā, kad es grābu, savā virzienā es dzirdēju replikas `KO tu dari?!`, `TO NEVAJADZĒJA PLĒST!`, `Kāpēc tu atkal uzkāpi...` /+bezcerīga sejas izteiksme/ un kronis visam bija `laikam, tomēr dārzniecība nav tava stiprā puse...` /+ļoti bezcerīga sejas izteiksme/ Bet man tiešām patīk grābt. Tas relaksē, tiešām. XD Tad nu, kad māte bija pabeigusi kaut kādu ravēšanu un tīrīšanu, viņa beidzot apžēlojās un mēs devāmies mājup. 

Tūlītās es iešu krāsot olas un pēc tam dzeršu tēju, un vēl pēc tam izpildīšu algebras mājasdarbu, un tas ir forši, ka es apzinos, ko es tālāk darīšu. ^_____^

Priecīgas Lieldienas! Izšūpojaties kārtīgi, krāsojiet olas, mīļie! 

Mando Diao - Dance with somebody  

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody


Etiķetes: , ,