NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 7. aprīlis

Out of my mind… Back in five minutes.

Man tagad precīzi virsū spīd pilnmēness (jā, es par spīti atvēru aiskarus!), un man pēc dažām minūtēm būtu jāpārvēršās par vilkati vai arī vienkārši jāsajūk prātā, bet vēl vairāk, nekā tas pašreiz ir, tas vienkārši fiziski un garīgi NAV iespējams. XD Un, man šķiet ka mēness ir pabīdījies par dažiem cm no manas acs. Nu, lūk, pat mēness no manis bēg. XD

Šodien es, starp citu, biju kino. Filma bija salīdzinoši laba. Visstulbāk bija mirkļos, kad no zāles atskanēja `āah`, `whoaa` and so /jā, mēs gājām uz šausmeni/, bet Elīna, protams, iesmējās /nē, ierēcās/ pilnā balsī, un pēc seansa uz mums tā savādi skatījās. Bet es jau pie tā esmu pieradusi, ja esmu ar viņu gājusi uz kino. XD `Nedzimušais` bija interesanta. Ja vien galvenajai aktrisei nebūtu tik liels deguns, viņa nebūtu TIK naiva, un ja tas viss nebūtu vienkārši debīli. However man patika, liela daļa taču nomira. XD

Man ir SAVS dA! Tas beidzot ir piepildījies! Ja jūs tas neinteresē, spiediet.

Interpol - who do you think

Etiķetes: , ,