NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 10. aprīlis

Меня трудно понять, меня трудно забыть - Меня трудно терять, меня трудно любить


Tas teksts ir skaists, ja Jūs sapratāt. Ja nē, tad žēl, iztulkot var, bet tas neskanēs. 

Lol, tagad draugos ir jauna mode - atņemt man visas olas / lol / un nobloķēt. attopieties, man jūsu sūda olas nav vajadzīgas, smiekli rauj, gluži kā purnā.lv, kur visi streso par maniem 2niekiem. XD Šodien pabiju riga plazā, ēdu daudz pašceptus cepumus /yay/ un dzēru karstu kakao. ^___^ Omulīga diena, jā. Tad vēl es sāku konspektēt āfrikas dabas zonas, a.k.a, laicīgi gatavot špikeri. Ēnd visbeidzot, skatījos Slumdog Millionaire. Nujā, filma interesanta, bet neaizķēra. Man tomēr vienalga, kas notiek Indijā, ka tur visi badā mirst un viņiem ūdens nav, un bērni par naudu gatavi visu atdot. Sad, okey, bet noone really cares. Visi tie, kas raudāja par to filmu ir laikam kkādi pārgraizījušies emo, kuriem nav vairāk par 14 gadiem. Ja tas jūs tik ļoti interesē, tad dariet kaut ko, brauciet turp un dodiet tiem bērniem patvērumu, bez maz vai, nevis tērējiet kabatslakatiņus. Vismaz raudamo gabalu es noteikti neatradu, taču par gaumi nestrīdas. Fakfakfak, mans dA avatars ir puke un viņu nevar nomainīt. ;/ Kaut kas lago /jel, tas vārds ir debīls/. nu, šīīīīīt. Omulīgu vakaru jums! Noklausieties, vienkārši grāvējs. 

Zivs ūdenī ir klusa, dzīvnieks zemes virsū ceļ troksni, putns gaisā vītero. Bet cilvēks sevī glabā jūras klusumu, zemes troksni un gaisa mūziku. /Rabindranats Tagore/

Etiķetes: , ,