NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 6. maijs

Forget past indiscretions and stolen possessions


«... Kad bija pēdējā reize, kad Jūs, kaut ko darījāt pirmo reizi?...»

man šodien draudzene uzdeva šo jautājumu, tāpēc es nolēmu padalīties un, protams, arī uzklausīt jūs. Hmm, vispār, interesanti. Katru burtu uz klaviatūras es uzrakstu pirmo reizi - šajā sekundē. Tāpat arī ar ieelpu, izelpu, pagriezienu, skatienu, smaidu un žāvu. Bet, vispār. Pirms nedēļas es pirmo reizi sapratu, ka viss ir labi (lai arī šī nojausma pazuda gandrīz pēc dažām stundām, tā tomēr parādījās!) Pirms mēneša es pirmo reizi uzcepu drumstalkūku, pagājšmēnes es pirmo reizi biju Jūrmalā, bet sestdien es pirmo reizi braucu ar velosipēdu, šogad. Šodien es pirmo reizi izpildīj latviešu valodas mājas darbu, arī šogad. ^__^

Šodien es pamodos ļoti laicīgi, bet sajutos kā ziemā, jo nespīdēja nedaudz pat ierastā saule, un visu laiku man domas raisās par un ap augļiem, un tas ir šausmīgi dīvaini, ja es mājturībā domāju par arbūziem un vācu valodā par laimiem. Nē, man nav kaut kādas noslieces, vienkārši šodien ir tāda jauka diena, un kaut kāda galīgi nepazīstama skolotāja mūs pacienāja ar bulciņām, lai arī es pirms tam viņai nozagu daudzus desmitus cepumus/krekerys, kas bija paredzēti šausmīgi saviesīgam pasākumam, bet kamēr viņa runāja par termosiem - es izmantoju izdevību un piekrāvu kabatas. Un tā kādas četras reizes. Šodiena ir ēdamā diena,  kad visi pierijās, un nedomā par diētām, to es dzirdēju pa radio, un arī mārtiņš sirmais to teica, kad gatavoja savus nezināmās izcelsmes hamburgerus. ^_^

Noklausaties divas dziesmas, kas ir rakstītas zemāk, apēdiet kādu kūciņu vai keksiņu, tad palasiet grāmatu, tad vēlreiz noklausaties abas dziesmas, tad padzeriet pienu un tad ejiet vēsā dušā, un tad izvēdiniet telpu, kurā gulēsiet, un tad jūs esat totāli  labi noskaņoti cilvēki. (es gribēju rakstīt assholes, bet neuzrakstīju, jo man ir labs garastāvoklis. Jā!) :))

The Killers -Mr Brightside; Placebo - in the cold light of morning 

Etiķetes: , , , , , , , , ,

2 komentāri:

Blogger feel free. teica...

Tevis rakstītais lika padomāt par to, kad es kaut ko darīju pirmo reizi... Šogad pirmo reizi peldējos - svēdien. Visā savā mūžā pirmo reizi sniedzu liecību policijai - šorīt. Ir tik daudz lietu, ko varētu aprakstīt...

2009. gada 6. maijs 23:09  
Blogger Diāna teica...

Ir tik daudz lietu, ko mēs darām, taču neizbaudām.

2009. gada 12. maijs 21:25  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa