NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 13. maijs

I find it hard to tell you, I find it hard to take


Man Ilvija teica, ka viņa būtu šausmīgi priecīga, ja es rakstītu savu blogu katru dienu, tāpēc es sākšu savu misiju `aplaimot Čilvi'09`. Neko nesolu, mana ikdiena ir garlaicīga kā bioloģija, tāpēc grūti kaut ko vērpināt. Protams, paliek mūžīgā vērtība - žēloties. Jā, es nekad neizdomāšu savu freestyle, turklāt man šķiet, ka ar katru nākamo soli, es iekrītu dziļākā depresijā, tāpēc labāk nemaz neko nedarīšu, lai nekaitēt saviem nerviem un palikušajai samaņai. Labi, nē, man vienkārši ir jāsāk kaut kas darīt. Es kad gāju uz autobusu sapratu, ka pēc nedēļas mums daudzmaz izliks atzīmes, kas pats par sevi IR labi. Whahaa, tik ātri gads pagāja, tik raibs bija, kā neviens cits. Gāju car sniegiem, vētrām, zibeniem, kritumiem, kāpumiem, saulei, smiekliem, lamām, bailēm. Tas bija raibs, lai arī mierīgāks manas uzvedības ziņā par visiem pārējiem. (manā skaitīšanas sistēmā ir divi gadi - viens mācību (septembris - maijs) un vasaras (jūnijs - augusts)) XD Man vienubrīd bija galīga apātija, bet tagad, kad izpildīju algebras mājasdarbu jūtos plus / mainas labāk. Un vēl - rīt ir ceturtdiena. Tā ir jauka diena ar algebru, ģeometriju un latviešu valodu, literatūru, pievelna. XD Šodien stāvēju pieturā un skatījos kā policiste ēd picu un domāju, vai viņa tagad redz kā es blenžu? Izskatījās ka nē, jo no mutes viņai šļācās siekalu litri līdz ar kaut kādu kečupu un salātlapām. Vēl es varu pažēloties, ka man sāp pirksti un jāsāk kaut kādu augstākās klases herņu šūt mājturībā. Lai vai kas, taču šujmašīna, manuprāt, ir bezjēdzīgākais izgudrojums pat aiz vīriešu zeķubiksēm un Lady GaGas dziesmām. Labi, jā, depresijā dzītām mājsaimniecēm, kas šuj palagus tas noteikti šķiet interesanti, taču veseli domājošiem skolniekiem, kas mājturībā labprātāk runā par krīzi Urugvajā, nekā skatās kā kuģīti jāmaina, tas šķiet galīgi stulbi. Jā, es runāju par sevi. XD

Mīlīši, gatavojaties eksāmeniem, ja Jums tādi ir, nokārtojiet visu kā nākas, jo... tam nav iemesla, vienkārši, es ceru, ka Jums izdosies. ^_^

Fragments no gandrīz mīļākās filmas:

Richard Finch: Why do you wanna work on television? 
Bridget: I've got to leave my job because I shagged my boss. 
Richard Finch: Fair enough. Start on Monday.

Etiķetes:

3 komentāri:

Blogger against me teica...

Start on Friday, complete in Saturday!
tas būtu patiešām ideāli. -_-
tavu blogu es aplūkoju ik pēc pusstundas, lai atarstu ko jaunu.
YEEEEY, beidzot šis mirklis ir klāt.

2009. gada 13. maijs 21:26  
Blogger Diāna teica...

gary jules - something else ^__^
rīt būs tāds pats mirklis. tāpat kā aizparīt. Es pieļauju, ka tā.

2009. gada 13. maijs 21:33  
Blogger against me teica...

khee, varbūt man uztaisīt tādu pat mirkli?

2009. gada 14. maijs 06:48  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa