NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 12. maijs

Somebody told me.

Rīt ir nahren nevajadzīgs vizuālās mākslas kontroldarbs, kur būs praktiskā un teorētiskā daļa, un tas būs briesmīgi. Mana māksla aprobežojas ar kompozīcijas izveidi un fona nokrāsošanu un tā visa nofotogrāfēšanu, kas reti vainagojas ar labu rezultātu. ^_^ Bet, īstenībā, tas IR interesanti. pa daļai vismaz. Es tagad māku zinātniski izskaidrot, kas ir siluets un forma, apskaudiet, badasses. Man pazuda pēdējās austiņās, damn, tagad es nezinu kā lai klausos savus fave sarakstus. <_>  Man atkal iepatikās The Killers - Mr Brightside, dziesma ir tik emocionāla, jauka, patiesa.  Manam telefonam nojukuši visi motīvi un fona attēli, tamdēļ samierinos tagad ar nokia simple. Šodien bija divi kontroldarbi. Man būs slikti abos, es jūtu. Labākais šodienas teikums, kas mani pat nedaudz iepriecina:

Viņa: rīt ir trīspadsmitais, un rīt būs palikušas trīspadsmit dienas līdz divdesmit devītajam.  (kā zināms mēs to ļoti gaidam)

Man ir slikts garastāvoklis, jo es sadarīju muļķības attiecībā pret citiem. Es mācos no savām kļūdām, jo vairāk nevēlos būt sāpināta, taču ne vienmēr citi saprot, ka es vēlos kā labāk. Izklaidējiet mani, pasakiet, ka viss būs labi, uzcienājiet, neizaiciniet. 

Lai Jums labs garastāvoklis! Ievelciet kādu dūmu, ja velciet, tad vienu arī par mani. ^_^ 

Etiķetes: , ,