NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 7. maijs

The time has come for me to change again.


Es šodien kādas septiņas reizes pateicu, ka James Morrison ir foršs, un tad vēl es visas klades / pierakstus aprakstīju ar ` Some people say that i'm not worth it, I've made mistakes but nobody's perfect`, un tas skan tik forši, kad viņš to nodzied. *man tikko nokrakšķēja kakls tā, it kā viņš nolūztu, un man pat sirds salēcās, yaak, tas bija pretīgi*

Rīt ir kaut kāds maxi lielais kontroldarbs latviešu valodā no kura visi ļoti baidās, par kuru visi domā un uztraucās, macās deklinācijas un konjugācijas, un garumzīmju likumus, bet es, kā jau es, aizmirsu grāmatu un pierakstus skolā, tāpēc mācīšos kā parasti - nekā. ^_^ Rīt man jādzied spešal dziesma mūzikā, jo gada atzīme pašreiz man ir nv, un tā kā es gribu tikt pārcelta tālāk, ko es noteikti gribu, nekā nīkt ar vēl divdesmit nīkuļiem vielā, ko es normāli saprotu. Jā, tātad rīt es dziedu, un neuzturaties mūzikas kabineta radiusā, ceturtās stundas starpbrīdī, ja nevēlaties ciest no bungādiņu plīsuma un mokošas sirdstriekas. Jāsāk mācīties vārdi, jo dziesmā ir veseli divi pantiņi. Posts manām smadzenēm. Un nākošnedēļ ir tikpat daudz kontroldarbu cik atkritumu manā skapītī, pareizi, daudz. Es šodien šausmīgi agri atnācu no skolas, nekur neaizkavējos, ātri atnāca autobuss, nesēdēju uz simtuviena soliņa, īsāk sakot, es esmu jau pusotras stundas mājās un tas ir sasodīti daudz. Rīt ir septiņas, mokošas stundas. Damnit. Kāds nosita visu manu pacilāto garastāvokli un man pat sāka sāpēt vēdars, un es pat iedomājos, ka vajadzētu izpildīt mājasdarbus.

Sveiciens visiem foršajiem sekotājiem, lai Jums laba diena, un nesekotājiem arī, bet sekotājiem tomēr, lai izdodas labāka, jo viņi ir sekotāji. XD Un Ilvijai, un Elīnai it īpaši. Es tikmēr turpināšu baurot:

James Morrison - You give me something un One last chance. 

Ko Tu dāvināsi savai mammai / vecmammai / tantei māmiņu dienā?

Etiķetes: , , ,