NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 7. maijs

In the cold light of morning, while everyone's yawning, You're high.


Man šodien bija dīvains sapnis, ka es dzīvoju draugiem.lv un staigāju pa svešiem profiliem un tad uzzinu par dažādiem cilvēkiem šausmīgas lietas, un viss beidzās ar `Kings of Leon - Manhattan`, jo tas ir mans modinātājs. Tad es piecēlos no gultas, un meklēju labo čību (neatradu), tad es paskatījos pa logu un tur tā dīvaini ausa saule. Mans modinātājs stāvēja uz 5:30, nevis 6:30. Tā nu es sēdēju un neko nedarīju, mācījos vācu valodu, izpildīju visus palikušos mājasdarbus, palasīju epifānijas (kuras man jau kuro mēnesi jānodod bibliotēkā) un tad tikai sāku lasīties uz skolu. No rīta kaut kādas biezputras vietā es ēdu saldējumu. Tas ir šausmīgi dīvaini, ka es ēdu kaut ko pašķidru un aukstu pusseptiņos no rīta. Standartrīts ir - pamostos, duša, apģērbjos, saķemmējos, +/- paēdu, braucu. Bet šodien ir atkal tā savādi. Tas ir forši! ^_^ *Diāna turpina saglabāt visādas smukas bildes datorā un ēst, un klausīties Dž. Morisonu*

Un kā sākas Tavs rīts? 

nehronoloģiski tā rakstīt vispirms par dienu, tad par rītu, bet tā, lūk, gadās. 

Etiķetes: