NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 26. jūnijs

Heal the world.

diena sākās ar šoku no paša rīta, jā, tas pats, kas visiem pārējiem mirstīgajiem - MJ is dead. R.I.P. Lai arī viņa mūzika man bija tāla un tā pa īstam es dziesmas noklausījos tikai šodien - jebkurā gadījumā viņš, lai arī nomelnots un aprunāts pedofīls, dzimis melns, miris balts, ir pop karalis. Viņam nav līdzīgu, pat es atzīstu. Popmūzika manās acīs ir tas pats, kas cērmju pūļi kuņģī, bet viņa dziesmas ir something special. Maikla nāve noteikti ir visaprunātākais notikums šogad, ejot pa ielu tā vien dzirdu pārsteigtas balsis aprunājot viņu. Es gan neatbalstu visus blogus, kuros rakstīts i love you, michael, jo tas ir nedaudz slimi. Jūs mīlat tikai viņa balsi, viņa dziesmas, viņa kustības, bet ne viņu - neiepazītu, tālu skatuves cilvēku. Jebkurā gadījumā, neko sliktu par viņu nevēlos teikt, jo leģendas nav vērts melnot, gana tas jau darīts, kad viņš dzīvojis, atcerēsimies viņa ieguldījumu, nevis postu. ^^

Par mani runājot - mana dzīve rīt kā kravas vilciens pa mierīgām sliedēm, nekādu īpašu notikumu. Šodiena ir retā harmoniskā diena manā dzīvē, es klausos MJ dziesmas un lasu, un rakstu, un runāju, un debatēju, un smaidu - ir pietiekoši labi. 

Etiķetes: