NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 20. jūnijs

We're standing on a tiny ledge, before this goes over the edge

Šodien ir kārtējā nekonedaru sestdiena, lai arī man ir jādara. Man jāputekļsūcē, (kā tas vārds vispār rakstās? O_o) jāmazgā trauki, jākārto istaba, jāpalīdz vēl un vēl, bet man ir totāls mīkstais šodien. Vienīgais ko es izdarīju ir: 
  • nometu dažus knaģus no balkona
  • aizgāju līdz veikalam
  • izkarināju veļu
  • kārtoju datoru

Tas ir savādi - es kārtoju datoru, kurš man ir tikai vienu gadu, bet 85% jau ir aizpildīti. Laikam būs jādzēš savus mūzikas tūkstošus. :( Jau rīt varēšu doties, uz kā izrādās igauniju (pie velna, ar vecākiem un bez kaimiņiem, kas padod alu) un tur pieliet savu māgu ar alkoholisko miežu tēju. ^^ Jāņi laikam ir mani mīļākie svētki (lai arī mani nesauc līguCis & janka), jo tajos var dzert uz nebēdu, pierīties un tad vēl svilināt pēcpuses ap ugunskuru. Kas var būt jaukāks par kūpinātām biksēm. Es kādu gadu gribētu nosvinēt jāņus totālākajā guberņā ar draugiem un ģitāru, un šašliku, un alu, un visu pārējo, kas pieklājas. Ņamm. žēl, ka igaunijā nebūs jauko jelgavas kaimiņu, kas dod alu caur žogu un šašliku met pāri. Noteikti blakus dzīvos kaut kādi īgni pensionāri, kas radikulīta mocīti izbāzīsies pa logu un bļaustīsies. 

Etiķetes: , , ,