NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 9. jūnijs

Would you sell your soul to live your dreams out?

manu tagadni var raksturot tieši tā - diāna: es tikko atgriezos no 20km velotripa, esmu baigi priecīga un ēdu zemenes. Vispār, es apņemos (nu vismaz mēģināšu) nobraukt katru dienu 20km (ja vien nebūs sniega vētras or smth). Bet tiešām tā IR forša sajūta braukt pa to taisno ceļu un apdzīt sažuvušus pensionārus, kuriem nevar saprast vai čīkst viņu kauli vai velosipēdi. Dīvaini, bet man enerģiju dod nevis kaut kāds super ritmiskais gabals, bet gan: good charlotte dziesmas, tās līriskās! nu, okay, vislabāk bija braukt pie "gym class heroes - clothes off" (baigi labi) &&& nomy ātrajām dziesmām. bet pirmajā vietā good charlotte. tad vēl mcr pirmais albums ir tīri labs. vispār, forši ieslēgt, lai skan visas dziesmas (manā gadījumā 641) un tad brīnīties, kādi brīnumi tik neskan (aiz nomy-cocaine skan lady gaga, aiz  mcr - i dont love you skan jon lajoie and so on). Rīt sola pērkonnegaisu un tas apliecina, ka mana hiperapņemšanās izgāžas. >_> es aktivizējos sekoman'ā. man pat patīk vairāk nekā twitterā, lai arī pēc izskata sekoman sucks.

Ēd zemenes, cilvēk! tas ir garšīgi un balina zobus. ^^  

Etiķetes: , ,