NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 17. jūnijs

Tikai laimīgie paļaujas uz veiksmi, pārējie cer uz nejaušību.

vairs nav tik forši kā bija pirms dažām stundām, bet nu neko, whatever.  Šodien aizvilkos līdz bolderājai, satiku Tomu, tad aizvilkos līdz mežam, saēdos popkorna un garšīgu piena šokolādi, paldiesdievam, vismaz runāju ar K., tad aizvilkos līdz mājām, skatījos sereālus, sastrīdējosarvienučali un tagad esmu total unhappy. Nu, neveicas. šajā mirklī es kārtoju skapi un cenšos novērsties no dilemām. Es brīnos pati par sevi, es pārrāvu attiecības ar TIK daudziem pusdraugiem, četriem tikai pa mēnesi. Esmu diezgan šokā, bet nu vai nu viņi atgriezīsies, vai nu viņu vietā nāks labāki. Vismaz tā man dažkārt saka. Un tagad man sasodīti salst. >_>

Pink - i dont believe you

Etiķetes: