NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 16. jūnijs

Vairums cilvēku, kas uzskata, ka nesaņem, ko pelnījuši, saņemot ko pelnījuši, būtu nepatīkami pārsteigti.


Mana karma ir apduļķojusies un no deguna pil čakru neapmierinātības zīme. Jā, man ir iesnas. Es tikko biju izgājusi no sava united hūda jelgavā un sajutu, ka kaut kas nav labi. Lai arī es ceru, ka tā ir liela jo liela alerģija, man ir sajūta kā ar iesnām. IR šausmīgi dīvaini, goda vārds. Tagad vasarā iesnoties. Pfffff. Jā, esmu savā lielajā hūdā jelgavā un svinu tantes jubileju ar daudz skaistiem vīriešiem (diviem kaķiem) un daudz alkoholola (vienu bezalkaholisko aliņu) un vispār man iet jautri. bet nē, pie tantes es neiešu, labāk turpināšu bojāt redzi, līdz acis izkrīt no acāboliem. Tadvēl es iztulkoju savu sapni, kas solās būs par 100% labāks nekā visi pārējie manā dzīv iztulkotie, bet tā kā man dzīvē viss ir otrādi un veiksme ir tikpat bieža cik sniegputenis tuksnesī, es šaubos uz kaut kādu lielo luck. Vakar biju boulingā, man gandrīz nokrita pirksti, akdievs, tas bija sāpīgi. Bet nē, viss beidzās diezgan laimīgi. cik nu tas varētu būt. Tagad es lasu mojito receptes un ļoti, ļoti, ļoti gribu viņu dzert. ^^

prodigy - omen

 

Etiķetes: , , , , , , , , , , , , , ,