NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 18. jūnijs

Neviens neklausās, līdz Tu pieļauj kļūdu.


Es tagad uztraucos pat vairāk nekā vajadzētu, bet vispār man iet labi. Ja es uzzināšu, ka līdz maniem vecākiem nekas neaizgāja es būšu ļotiļotiļoti priecīga. Šodien pabiju kino - drag me to hell. Akdievs, es šausmīgi nobijos, tur tie pēkšņie mirkļi, kukaiņi, vemstekļi, akdievs. Bet bija smieklīgi, vismaz kad visa zāle bļaustījas āh, ooh, ouu, es smejos. Nu, protams. Iespaidīgākā šausmene, ko šogad esmu redzējusi, tiešām. It īpaši FC, ar efektiem. ^_^ Man ir totāls stress, lai arī es pat nezinu par ko. It kā tādam nevajadzētu būt, alles ist gut, abēr zemapziņa saka, ka būs sūdi. Šodien ir stresdiena, vispār, tas nav labi. =/ Visu laiku klausījos she wants revenge un pink un man tā viegli palika, tā ir mana miera mūzika, i guess. Tad vēl es iztulkoju sapni par šausmīgajiem tetovējumiem (krāsainas garenas, horizontālas, platas strīpiņas visas kreisās rokas garumā un kautkas senlaicīgs uz potītes)  un rezultāts... hmm, tas dictionary saka, ka es vēlos atšķirties no masas un izsprukt, un ka man būs kaut kādi lieli lēmumi no kuriem viegli neatkratīties. Ja Tu nevari sazvanīt vecākus ir ļoti dīvaina sajūta. Man piemēram ir slikta. Jau divas stundas mēģinu dazvanīties, bez panākumiem. Tas ir very strange.  

PIEDOD, ELĪN, KA NEATNĀCU LĪDZ UZ IZLAIDUMU! ;*

Etiķetes: