NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 7. jūnijs

over my head

man pēdējā laikā ir apnicība no mūzikas, es biežāk baudu klusumu, kad sēžu pie datora. Vismaz, no šodienas. XD Man ir labs garastāvoklis, man vajag aizbraukt uz bērnu pasauli (nopirkt pīrsingu), man nav ko darīt, es cepu grauzdiņus tagad un žāvājos pēc katra uzrakstītā vārda. Tad vēl es sāku lakot nagus un tomēr ieslēdzu "The Fray - over my head" un klausos jau bez apstājas. Es sāku lasīt dr.lv "parunāsim?" sadaļu, mani pat ieinteresēja. Agrāk pieturējos pie orb.lv blogiem, tie mani saista, izlasu vienu, otru, trešo, bet nekad nekomentēju. Es vispār nekomentēju, tikai dažiem draugiem bildes. Man nepatīk fake "labi izskatās" vai arī tieši otrādi "briesmīgi izskaties". Virtualajā pasaulē es savas domas paturu pie sevis, lai visiem priecīgs prāts. That's the way I am. Jau kādu pusstundu paralēli čatiem es aizrāvos ar postsecretu skatīšanos un lasīšanu. Klusums gan vairs nav, jauna obsession the fray - she is.