NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 30. jūnijs

pārsteigumi nāk, kad tos vismazāk gaida.

Nu, šis ir oficiāls blogs Elīnai, jo viņa sāk sūdzēties par garlaicību un kārpu veidošanos nabas rajonā, tāpēc tomēr, es kaut ko uzrakstīšu. Eām. Es vakar biju četras stundas bolderājā, tad četras stundas vandījos ārā ar Elīnu, ēdu saulesziedu sēkleņus (40 gramu to ir sasodīti daudz, pierādījās!) un risināju, khemm, savas problēmas, kas īstenībā nemaz nav problēmas. Man ir nedaudz satraukums pašlaik, tāpēc nekas sakarīgs no pirkstu galiem ārā nenāk. ;D Vakar bolderājā mums ar K. kantēja kaut kādi krievi, piedāvāja pavadīt, (un es sapratu, ka nemāku atšūt cilvēkus) bet nu kad mēs prosta aiztināmies, viņi pirmās divas minūtes sekoja, bet tad iegrima sarunās, smiltīs un alus pudelēs. Vispār, mistika. autobuss, kas iet UZ bolderāju velkas par 10 minūtēm ilgāk, nekā tas, kurš brauc atpakaļ. magic happens all the time. Šodien man pusdienlaikā ieplānots braukt uz mojo-jojo, ņemt ārā savu dāvanu, tad uz tirgu, tad uz mājām, tad printēt, tad līmēt. Bet pirms tam man ir jūrmala. ^^ Happyhappyhappy. Par cik mans internets atsakās normāli strādāt, man nav iespējas ielikt kādu jauku avataru. :/
Cik atceros, Ilvija šodien būs homijā, ar to arī viņu apsveicu.!

1 komentāri:

Anonymous i <3 u teica...

ajj, paldies zaķji

2009. gada 30. jūnijs 21:06  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa