NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 5. jūnijs

i wanna fucking tear you apart

man jau dažas stundas skan 'she wants revenge', es ēdu medu un meloni, pa laikam bīdu mēbeles un sarakstos ar sabiedrību. Tuvākajā laikā plānoju noskatīties The Reader sakot, ka laba filma. Man ir pilnīgi pazudusi dienu skaitīšanas sistēma un, kad izrādījās, ka rīt ir sestdiena, es galīgi nepriecājos, jo man ir vienalga. Manā repertuāru kolekcijā ir 35 repertuāri, no kuriem trīs ir dubultā. Visi gan ir no parex plaza. Ja kādam mirstīgajam rīdziniekam ir kino repertuāri (nav svarīga valsts un kinoteātris), kurus var ziedot man, droši to dariet. Lūdzu. XD Šodien braucām ar K. uz alfu. netikām līdz tai. viss bija tā: 

es: braucam tad līdz alfai? *esam pirms stockmana*

viņa: moš nē, apnika braukt

es: nu, ok kāpjam ārā, ejam uz stockmana jumtu

viņa: labi, un uz origo.

Nuja, un tā mēs netikām līdz alfai. Kam negadās.

Es nopirku jaunu nozīmīti, uz tās ir Homērs Simsons un viņš saka supersvarīgus vārdus: "if something is hard to do, it's not worth doing". Tas teiciens kļūs par manu dzīves moto, brīnešķīgi. Es esmu galīga sliņķe, neko nedaru, maratonus neskrienu/nebraucu,  Vairs arī nedejoju, pff. Bet vismaz es sāku mācīties vācu valodu, kas man pašai par brīnumu, NEDAUDZ iepatīkas. Bet tikai nedaudz. Es pēdējā mēneša laikā neesmu neko nopirkusi, lai arī biju ļoooti daudzos veikalos (ja es saku, ka ļoti daudzos, tad esmu pabijusi visos rīgas veikalos) un das macht mir traurig. XD smieklīgi skan vāciski teikumi.

It's only just a crush, it'll go away
It's just like all the others it'll go away
Or maybe this is danger and you just don't know
You pray it all away but it continues to grow