NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 6. jūnijs

please

Šī ir visstulbākā sestdiena šogad, goda vārds. es darīju pilnīgu neko, divreiz vienatnē izgāju ārā (abas reizes uz veikalu, pēc puķpoda un žurnāla) Man tā arī nesanāca skatīties the reader vakar, es sāku  šodien, bet tad aizrunājos, izslēdzu skaņu un atcerējos, ka filma iet, tikai kad aizgāja titri. Nu damn. es visu dienu dzeru kefīru, lasu, rakstu, drukāju, pārrakstu, čatoju. Jūtos galīgi mobila un nejūtīga, man pietrūkst sabiedrības sarunu. Un krekls man vispār ir kā nopīpētai mājsaimniecei - ar pīlēm. *iedzer kefīru* Es gribu iegūt sev daudz paziņu, ar kuriem iet ārā, jo pašlaik mans loks ir neglābjami sarucis, es vienkārši esmu needable pēc viņiem. :/ + Man ir atkarība no she wants revenge, es klausos no rīta, pamostoties, aizejot gulēt, pusdienlaikā, ejot, skrienot, guļot. Esmu notērējusi daudz naudas. >_> šodiena galīgi nav jauka diena, es atklāju tikai kaut kādus sliktus faktus. Es pamanīju, ka rakstu blogu jau sesto dienu pēc kārtas un tas laikam ir mans personīgais rekords. ( STUPID ON tad es noteikti nozudīšu uz mēnesi, man būs pagrimums, depresija, es ēdīšu rolton zupiņas un skatīšos mīlas viesuli un tad es atkal parādīšos, kad mani vairs neviens nelasīs (nu, kaut gan, pašlaik jau arī gandrīz neviens nelasa, tikai +/- 2 cilvēki), bet ap to laiku, kad es būšu ārpus padibenes, jau tie paši divi cilvēki būs pievienojušies kaut kādam emuāram "sadzīves preces", "konfekte uz kociņa" vai " mājas mīļās mājas" un par mani vispār aizmirsīs. es ceru, ka tādi emuāri nepastāv, jo es tos izdomāju un ja kādu aizskāru, damn būs jāpakarās. Principā jūs visas šīs iekavas varējāt mierīgi izlaist un tagad domājat, ka esmu aptaurēta un vēl pēc mirkļa iziesiet no datora ar galīgu watafak. nujā, STUPID OFF) 

Jauku vakaru, neņemat mani galvā. (ja kāds vispār ir izlasījis tiktāl. XD)

Etiķetes: