NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 14. maijs

Blame it on me or cigarettes.

Vēl pirms divām stundām es lūdzu savai klasesbiedrenei krosa laikā, nogalināt mani. Šodienas kross bija ārprāts. XD Es biju pēdejā, rooofl. Ja neskaita, ka no trīs apļiem es divus nostaigāju, mans rezultāts ir visai labs - piecas minūtes. XD Mana dzīve ir aizraujoša kā menapauze, esmu izvilkusi savu sportu sekmīgu, paldies dievam, ko darīšu devītajā - es nezinu, jo tur noteikti BŪS jāskrien, XD  Pie velna. Ceturtdiena, kārtējā graujošā ceturtdiena, kurā latviešu valodas skolotāja vēlas pasludināt atomkaru pret manu klasi, man žēl noskatīties uz viņas sārtajām dūrēm, kas cieši savilktas un tā bezspēcigi, gluži kā galerts, plivinās gaisā un tad es aizdomājos, vai vispār viņai ir vīrs, bet noteikti, ka nav, viņa laikam dzīvo divistabu dzīvoklī ar kādu bezastes suni no patversmes, dzīvoklī ar gaišām tapetēm un Dievbildēm, un brīvajā laikā viņa klausās Patrīsiju Kāsu un skatās filmas ar Bredu Pitu. Tad vēl noteikti viņa lasa dzeju un raksta grāmatu, ko glabā zem gultas un nevienam to neļauj lasīt.

Vispār, rīt ir piektdiena, līksmojiet! Vēl sešas dienas atlika mācīties. Tas ir tik, sasodīts, superīgi. Atlika vēl `nahrenšujamo` pabeigt (vispār, iesākt) un tad es būšu tikusi galā arī ar mājturību  Turklāt + man pēc nedēļas ir dzimšanas diena. Whahahaha, maijs rulZz, zaKjI! 

Have a nice drunk. 

Etiķetes: