NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 30. maijs

I don't know what is right and what is real.


Man galva un acis sāp jau trešo dienu. Kad pagriežos, kad izdaru strauju kustību. SOMEBODY, KĀPĒC, NO KĀ? Man drīz sāksies panika un depresija, goda vārds. Guļu deviņas stundas, atpūšos, nepārslogoju sirdi. pie velna - tas viss neatmaksājas.

Šodien ārā ir ļoti labs laiks un es priecājos. Ja vēl nesāpētu galva, tad es būtu jaukāka pret visiem. Vispār, es sāku daudz lasīt. Es esmu sastādījusi grāmatu trijnieku, ko vēlos šomēnes (vai vismaz šovasar) izlasīt, soo: 

  • P. Koelju - "Pjedro upes krastā, es sēdēju un raudāju"
  • Alesandro Bariko - "Bez asinīm"
  • Dens Brauns - "Da Vinči kods"

Vispār es drīz sākšu veidot sarakstu "100 things to do till i die", nošpikoju no paziņas. XD Man ļoti sāp galva. Izārstējiet mani! (es jau divas dienas 17:17, 18:18 un 10:10 ievēlos vēlēšanos, lai man pāriet galva)

Etiķetes: