NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 28. maijs

slinkums un miegs


[13:03:05] Diāna: man kaut kādi šizo emo ieraksti, jāuzraksta arī kaut kas labs

Nu, lūk, tagad es rakstīšu. Man ir diezgan labs garastāvoklis, ja neskaita, ka Elīna negribēja iet ārā un man ir garlaicīgi, un vēl man jāpielauž K., lai viņa iet uz veikalu ar mani, jo šī uzlikusi sasodītu mīksto. Šodien ir šausmīgs slinkums. Aizvelkos uz skolu, ēdu semuškas, sakārtoju skapīti, nododu grāmatas, aizeju uz veikalu, paēdu saldējumu, eju uz autobusu, staigāju, eju mājās, atlūztu. Jūtos it kā visu dienu strādātu, bet nē - skolā pavadīju stundu, neko nedarīju. Mistika. 

Man ļoti nav ko darīt, visi iziet ārā no skaipa, visi dzerstās kaut kur, neiet ar mani ārā. :( man ļoti gribas gulēt, bet es nevaru aizmigt. mistika again. 

Someday your prince charming will come. Mine just took a wrong turn, got lost, and is too stubborn to ask for directions.