NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 29. maijs

I want you back.

Var redzēt, cik ļoti ir nodzērušies mani draugi un paziņas. No četrdesmit skaipa cilvēkiem pašlaik onlainā ir trīs. Visi dzer, es gan ne. Jā, tas ir forši, nepiedzerties divdesmit devītajā un nestāstīt visiem cik labi šņabis dzērās. Un vispār, es šodien biju jūrmalā un ēdu kliņģeri, un runājām ar savējām par degradāciju. Bija tā: sēžam jūrmalā, pūš stiprs vējš, ik pa desmit minūtēm parādās saule. Skatamies apkārt. Desmit metrus no mums sēž sieviete un dzer no blašķes, kaut ko murmina, ik pa laikam nobļaujas. Tuvāk pie jūras redzam čigānu, nejauši ejot garām redzējām divas somas ar zagtām mantām. Gar kāpām pastaigājās virinātājs, ieraugot mūs, viņš sāka glūnēt. Pēc dažām minūtēm pie mums pienāca sieviete un brīdināja par to kratītāju, viņš jau krietnu laiku lūr. Ak, vai. Stacijā čaļi ar divām alus kastēm iet uz savām mājām. Vai tiešām vairs nevar pēdējo skolas dienu pavadīt runājot? Jaunieši zaudējuši sarunas. alkohols pāri visam, pff. Man žēl, ka pašlaik katrs otrais (ja ne vairāk) lejas. Bet nav mana daļa, ne es zaudēšu kaut ko. ^_^
Pīpēšana gan ir cits, nepārmetiet man. XD

Etiķetes: ,