NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 24. maijs

mana alfabēta sākums ir beigas tavējam, un, neatrodot vārdus, mēs tomēr runājam!


Sveikiņi! 

Es tikko atgriezos no sava lielākā velotripa dzīves laikā. Tas ilga četras stundas, es nobraucu šausmīgi daudz kilometrus, no tiem 30% pa meža takām un vispār man ir tāds laisks garastāvoklis. Lai arī vējš visu laiku pūta austiņas ārā no ausīm un tās tā neparocīgi krita ārā, es pat sāku nolādēt šķībās ķīnieša rokas, kurš tās ražoja, bet tad aprimās vējš un nelaimīgais ķīnietis varēja pārstāt žagoties. Es vakar atradu mutantceriņu ar astoņām lapām, nē, tā nebija nekāda spešal suga, ne arī divas saagušas kopā, vienkārši tas bija mistisks mutants. Man visu laiku skan Lily Allen un vēl es tagad pērku no thepiratebuy viņas jaunāko albumu. Tuvākajā laikā es taisos noskatīties `1408`, bet tākā es filmas skatos vidēji trīs nedēļas šis tuvākais laiks varētu būt kaut kur ap jāņiem. Es ēdu kellogsus un man ir labs garastāvoklis, cilvēki.  Mans media pleijeris atskaņo kaut ko ūber optimistisku, kas pašlaik ir Tinchy Striders number one, un man pat patīk meldiņš, bet beigas gan ir galīgi muļķīgas, izklausās pēc kaut kāda nilzirga orģijām. Ā, nē, tā jau ir cita dziesma. XD Mani vēl vairāk sakoduši tie odi, es katru pašrocīgi gribētu nogalināt, pat ļoti sātaniski. Jā. 

 

Lielie sviecieni Ilvijai (problēmai) vārda dienā! cheers.

Etiķetes: