NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 29. maijs

Never say never


Es esmu ļoti priecīga par to, ka vasara klāt. no skolas, no matemātikas, no bioloģijas, no sūdu, no pārmetumu no skolotājiem, no mācīšanās, no uztraukumu par atzīmēm. ^^ GAVILĒJIET!
Vispār, mana liecība ir laba, pat ļoti. Pieci septītnieki un viss pārējais uz augšu. Tikai viens neattaisnots. Daudz kliņģera, kas paņemts līdz. Man jau divas dienas ļoti sāp galva, grūti paskatīties augšup, sāp kad grozu. Tas ir dīvaini, nav kādam idejas kas tam par vainu? + man sāk asarot acis. Damn, foršs vasaras sākums.
Es sev gribēju izdurt scaffoldu, bet izrādījās, ka kāda jau to ir izdarījusi pirms manis. Tas nav labi, pie velna. O_O
Man ir kārtīga istaba.
Man ir daudz šokolādes
Man sāp galva
Man sūrst acis
Es neeeesmu piedzērusies. ^__^
Man ir labs garastāvoklis par to, ka beidzās skola, bet slikts visādi citādi.