NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 27. maijs

Žēl.

Es biju stulba, ka izvēlējos tādu draugu kā viņa. (tas nav domāts personai, kas minēta zemāk, protams)

Lūdzu, piedod, Ilvij, ka šodien biju tik asa. Es nezinu, kas noticis, bet tagad es atradu īstos plauktus, kuros salikt domas. Piedod, šoreiz pa īstam - tā vairs neatkārtosies. Uz visu atskatoties esmu vainīga. Paldies par flešu. Ir jāsāk no sākuma. Turp šurp - iepazinu tevi un sevi, tagad visu esmu sapratusi. Piedod.  

6 komentāri:

Blogger against me teica...

zini ko, man šodiena patika, lai arī slēpu zem sevis savas negatīvās emocijas, šodiena bija vienkārši aaaaah.
man patika kā mēs ar ievu staigājām apļos un runājām, saruna beidzās nepabeigta, bet rīt pabeigsim un pat šaubos.
zini, tev jāpiedod man, lai gan jūtu, ka arī tu kaut cik esi vainīga. es tev piedodu.
BET TOMĒR VISVAIRĀK VAINĪGA ESMU ES.

2009. gada 27. maijs 21:00  
Blogger Diāna teica...

es biju pārsteikta, ka tu tik ļoti uzticies man - iedevi fotoaparātu. man likās, ka ar savu asumu es nebiju to pelnījusi.
forši, ka tā, jā. par mani nerunājāt gadienā? tobrīd man ausis svila sasodīti. ;D
(svīthārt)

2009. gada 27. maijs 21:10  
Blogger against me teica...

*ilvijapašlaiknekonesakaiemaucotšietpaviduvārdusrunājamganunnujātunekonedzirdējibettastā

2009. gada 27. maijs 21:14  
Blogger Diāna teica...

es nevaru izlasīt tālak par runāja XD

2009. gada 27. maijs 21:18  
Blogger against me teica...

tātad, turpinam *runājamganbettunekonespēji
izlasīttāpēcizliecieskašeitnekānav
rakstīta.

2009. gada 27. maijs 21:29  
Blogger Diāna teica...

ak tad šitā. nu skaidrs. man nepatīk, ka manu draugu paziņas/draugi zin par mani vairāk, nekā es pati. XD
viss čiki.
bučiņ.

2009. gada 27. maijs 21:31  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa