NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 30. maijs

sāpes

Es šodien izdūru scaffoldu. Sāp diezgan stipri, nedaudz sāku pat nožēlot. Ceru, ka beigsies tomēr labi. Problēma, ka nezinu kā lai par viņu rūpējas, jo grūti piekļūt klāt. Bet principā, man patīk, lai arī noteikti visi teiks, ka nevajadzēja. XD Galvenais lai pārstāj sāpēt. Viss. Arī galva. 

4 komentāri:

Blogger against me teica...

nevajadzēja. nevajadzēja. un viss.
es aiz sāpēm aizaudzēju, so be careful.

2009. gada 1. jūnijs 10:04  
Blogger Diāna teica...

tev arī kaut kas bija?
nu, vispār, vajadzēja gan, jo es to daru sev, nevis citiem :)

2009. gada 1. jūnijs 18:55  
Blogger against me teica...

bija, jā, kaulā izdūra.
nu labi, jā tev nerūp, ko domā citi, nav mana problēma.

2009. gada 1. jūnijs 19:05  
Blogger Diāna teica...

daudziem draugiem patīk. bet vispār - jā, nerūp, es esmu izaugusi un man nav jājautā kādam kas jādara un kas pareizs pasaulē.

2009. gada 1. jūnijs 19:33  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa