NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 1. jūnijs

ja tantei būtu riteņi, būtu trolejbuss.


Šodien ir daudz brīva laika. Spīd saule, brīvlaika pirmā diena uun... man bija kursi. Jā, es sēdēju un mācījos šodien. Bet nenožēloju. Pēdējā laikā man to sauli nevajag. Gaisu svaigu nevajag. Alkoholu nevajag. Es nošķiros no sabiedrības daļas, kas skaitās normāla. ^^ Vispār, es piecēlos astoņos. Tad tīrīju pīrsingu, ēdu, skatījos seriālu, gulēju, izgāju uz balkona, izmazgāju savus šortus, lasīju kaut ko, atklāju ka man ir alerģija, aizmigu, aizgāju uz kursiem. Rīt gan es došos baudīt gaisa vilni ar kādu, kas ies ārā. ^_^

par to alerģiju - damn, es būšu ļoti dusmīga, ja izrādīsies, ka tā ir metālu. Vispār, man briesmīgi neveicas ar veselību, jūtos kā vecis no "trīs vīri laivā". Es apņemos nedzert mēnesi. Man tas nav vajadzīgs, dzert ir bērnešķīgi. Es nedzeru. ^_^

Sveiciens pirmajā jūnijā! esiet veseli!