NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 3. jūnijs

What you see depends on what you're looking for.

Šodien pabiju olimpijā (pirms tam ikrīta sex and the city sērija), tad fiksi braucu mājup, tad skatījos 'the simpsons movie'un tagad taisos skatīties 'stay' un atklāju, ka filmas skatos pavisam reti. Dzīvs piemērs - Elīna. Dienas laikā viņa noskatās 2-4 filmām (četras gan retums, cik sapratu). Tas ir sasodīti daudz, es mēnesī nosaktos 2-4. Šovasar centīšos progresēt un skatīties filmas biežāk, jo man patīk process, kad es gaidu beigas, bet beigās nožēloju, ka neizbaudīju, un tad saprotu, ka filma bija laba/mēsls. Tad kādu mēnesi sūdzos, un tad atkal skatos ko jaunu. 

Šodien ļoti līst, un tas ir standartjūnija dienai atbilstoši, tāpēc es neīgņojos un man pat ir labs garastāvoklis. Kad braucu autobusā tajā iekāpa kontroliere, bet viņa neko nepārbaudīja. Vienkārši sēdēja un pļāpāja ar večuku blakus. Pfff, draudzīgs cilvēks, esmu vīlusies. Es gaidīju action, sviešanu ārā (man bija dētalons), bļaustīšanos, bet nē. Es sev sagribēju voodoo doll ,bet tās lupatiņas izrādījās dārgas, man pat pašai sagribējās uztaisīt. Nē, negribas vairs. *aiziet uz wc, pēc tam uz virtuvi, pastāv pie loga, pašausminās par laiku, apsēžas krēslā, pašausminas par nekārtību, apņemas sakārtot istabu, aizmirst apņemšanos*

sex and the city tradicionālā rīta sērija. Carrie: Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they need to run free until they find someone just as wild to run with them.

Kādas vēl filmas jūs ieteiktu cilvēki?