NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 4. jūnijs

wanna be anywere else

šodien biju kino, gāja diezgan smieklīgi. filma stulba komēdija, bet man ļoti patika. ^_^biļetes - lētas, popkorns kā parasti. It's okay, you know. satiku diezgan daudzus pazīstamos. Ar vienu no tām bija negaidīti. Kaut kā saraustīti, nervozi, nedaudzas sarunas, daudzi iespaidi. Ļoti saraustīti, gribētos labot, bet nu ir kā ir. ^_^ Stay vietā vakar skatījos 1408, nu ļoti iespaidīgi, goda vārds. Visu filmu noskatījos diezgan ātri, patika. Tāda žanra filmas mani saista visvairāk pēc stulbām komēdijām. 

Mani ietekmē tās priekšvēlēšanu kampaņas. Šodien Jaunā laika cilvēkiem iegalvoju, ka man ir 18 un pilntiesīgi varu balsot, njā, noticēja ar', iedeva telefonpiekariņu ar kaut kādu lupatiņu aizmugurē, piecas konfektes (ledenes), avīzīti, ko nevar par wcpapīru izmantot - par cietu. JL mani uzpirka virspusēji skatoties no četrām teltīm, kas mani pārliecināja gan ar "kampaņā ir daudz neprecēto", "varat uz mums paļauties" u.c. "esam baigie nariki un balso un es varēšu nopirkt sev motoroleri, jo tas ir mans darbs - dirst tev" tekstiem. 

Stulba sajūta - es varu braukt visur, kur RS autobuss aizved, bet nav ideju kurp. Jau nedēļu mocos ar apziņu, ka jābraukājas. XD Man ir strupceļš ar vienu draugu, bet nez vai tas vairs ir draugs, karočē, škrobīgi.

Lily Allen - LDN 

 If you always do what you always did you will always get what you always got.

Etiķetes: