NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 22. jūlijs

drem as if you will live forever...

tikko iziedama no vienas stulbas, jo stulbas lapas (t.i. šeit) es sapratu, ka man jāuzraksta blogs. Ak, jel. Tas raksts bija viens no stulbākajiem un bezjēdzīgākajiem, ko esmu lasījusi. Kuru, pie velna, var interesēt citēju, jo tas ir stilīgi:
Gan Anete, gan Elizabete, sauļojoties pludmalē, izvēlas rozā cepurītes; Ieziedušās ar sauļošanās eļļu, pludmales smiltīs draudzīgi tērzēja un laiskojās arhibīskapa meita Elizabete Vanaga (no kreisās), Anete Sončika un Vineta Lubgane.



Jūs noteikti domājat, ka es tagad viņas sasodīti apskaužu un tikai tāpēc to rakstu, jo man ir kompleksi un es nespēju samierināties, ka man tā visa nav. HELL YES. Es noteikti lielu daļu savu dzīves pavadu līmējot A. Sončikas posterus pie sienas un sapņojot, lai mani puspliku un rozā keponā (yo!) iefočē un ieliek kasjauns.lv un, lai pustrakušas meitenes ar pieaudzētiem salmiem uz galvas un mini somiņām, kurās ielien vēl mazāki sunīši, kas pēc tādiem nemaz neizskatās, mani apskauž. Pff. Noteikti. Tā tiešām bija sasodīti stulba publikācija. O_o

Es šodien atklāju, ka rakstīt blogu caur mozillu ir 154reiz ērtāk, nekā rakstīt to operā. Vispār man ir jāpariet uz mozillu. Tur tak automatic winamps. *apbrīnas acīm sapņaini skatās tālē*
Es piecēlos pirms dažām stundām (jā, astoņos!!!) lai aizietu līdz poliklīnikai un saņemtu zīmi, ka esmu vesela, dzīvei un pasaulei nekaitīga un derīga (haha. nekaitīga jau nu točna). Bet, kad es aizvelkos uz ceturto stāvu un pēc durvju dauzīšanas (spārdīšanas, raustīšānas, sišanas ar kāju) atklāju, ka tā crazy vecene ar ādas krāsu kā nēģerim un balsij kā Editors solistam ir paņēmusi atvaļinājumu. Zaibis.
Es aizvakardienas urbantripā padirsu savu nozīmīti. Vienu no foršākajām, kas man bija. O_o Dat saks.
Es beidzot piebeidzu savu 1000 bilžu collectian from croatia.
Mana iedvesma beidzās nesākusies.
Ejat baudīt vēso laiku, jo tāds tagad hopefuly būs visu laiku.

Lily Allen - Alfie
Bryan Adams - summer of 69
Pink - bad influence

lai arī man nemaz negribējās aizskart krēslu anymore, atkal kāds foršs avatars pagadījās.







Etiķetes: ,