NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 8. jūlijs

Now nothing seems as strange as when the leaves began to change, or how we thought those days would never end

sveiki dārgie draugi. Pašlaik es neatrodos mājās un pat ne tās apkaimē, tāpēc mani sazvanīt ir faktiski bezjēdzīgi. (haha, it kā jūs gribētu mani sazvanīt.) Man pa divām fotogrāfēšanas dienām ir ap piecsimt bildēm un tas ir forši. FORŠI. vispār te cilvēki ir karstasinīgi. Vīrieši tā vien kantē ar svilpieniem , sievietes skatās acīs un smaida, bomži smaida, pārdevēji vienkārši smaida. man patīk būt prom no latvijas. Iespēja runāt angliski. Dažreiz arī pāris teikumus vāciski. Kā par brīnumu jau četras dienas neesmu dzirdējusi latviešu valodu sev apkārt, ja neskaita vecāku mutes, protams.

šodien pie suvenīru bodītes dialogs pēc kura man tiešām kauns, ka dzīvoju valstī par kuru nav ne ziņas, ne miņas aiz tās robežām.

es: *skatos bižutēriju*

pārdevēja: oh, you have such a nice earrings. where did you get them? 

es: *man ausīs ir iešļūcenes, dzeltenās, no karamelēm* umm, in latvia, thank you.

pārdevēja: oh, in italy, i see. 

es: *šausmīgi sapriecājos, ka mani kārtējo reizi nodēvē par itālieti* nono, in latvia

pārdevēja: sorry, lithuania, of course...

es: no, LATVIA, small country near Russia, neighbour of Lithuania.

pārdevēja: umm, okey. Have a nice day.

es: yeah, thanks. 

Nujā. Pirms gada vācijā man arī pārdevēja sacīja, ka esmu laikam no itālijas. Arī Itālijā pērn mani nodēvēja par savējo un bieži vērsās pie manis itāliski, lai arī ar saviem vecākiem es runāju latviski. Pie vainas ir deguns. Līks, līks itāļu deguns, pie velna. Un, protams, ātrā runāšana. Bet forši vispār. Forši.

Pie manis šeit tagad ir +25, bet ne īsti saulains, diemžēl, kamēr. Ceru, ka tas labosies, bet laika ziņas nesola neko uber augšupejošu. Tagad man solās būt nedēļa without internet. Nujā. Atpakaļ būšu pēc nedēļas, iespējams, nedaudz vairāk. Es nezinu.

Bļeģ, man kondicionieris sapūta muguru. BĻEĢ. 

Es šovasar vēlos vēl: safočēt h2o pīpēšanu, aizbraukt uz pļavu, nosvinēt desmitgadi ar K., iedzert aliņu (savu solījumu pusotru mēnesi nedzert esmu noturējusi), sapirkt foršas lietas skolai un ar to kamēr mans saraksts  beidzas. 

KID ROCK - ALL SUMMER LONG.

And we were trying different things
We were smoking funny things
Making love out by the lake to our favorite song
Sipping whiskey out the bottle, not thinking 'bout tomorrow
Singing Sweet home Alabama all summer long


Bonas nočes. (nē, es neesmu spānijā.)

Etiķetes: ,