NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 19. jūlijs

mums nekad nav dāvāti sapņi bez iespējām tos piepildīt.

beidzot es esmu atpakaļ rīgā. tikko pabeidzu krāmēt istabu, lai arī tā kā parasti izskatās zemes trīci, orkano, cunami, vētru un plūdus pārcietusi. ahjā, nesen uzzināju, ka Rīgā bija plūdi. Tādu skatu palaist garām, deary me, tas ir neforši tāpat kā būt kastrētam ar virināšanas nosliecēm. :( Bet nu whatever, man pietika ar bildēm un nostāstiem. Degpunktā šodien (šodien taču ir svētdiena, ja?) rādīs sievieti, kas gandrīz noslīka, pirmā dzirdēšana, ka tas vispār ir iespējams. Lūk, es gandrīz pirms nedēļas noslīku, kad aizpeldēju uz sava matrača aiz bojām un tad apdirsos kā nobijos, ko darīt, jo peldēt es māku tikai uz muguras, lol. Šīs dažas dienas, kamēr esmu bez sava datora, nejūtos pilnvērtīga. Mūzikas padsmit gigabaitu nav, viss jāklausās caur orb radio. neforši. bildes no eurotripa nevaru salādēt, saglabāt neko dižu arī nevaru. Tāpēc, burbulīši, ja kaut ko vajag, tad gaidiet otrdienu. 

Es vakar visu vakaru sēdēju pie datora un rakstījos pilnīgi visiem pazīstamajiem, kuri ir tuvāki par draugiem, (elīna neskaitās, viņa nebija onlainā ;D) un saplānoju visu savu nākošo nedēļu. Nedaudz pārcentos, tāpēc sanāca pat divi cilvēki vienā dienā, bet es to laboju. Man iet labi, ja jūs tas neinteresē, es zinu. Vecāki aizbrauca uz garāžu pēc mašīnas, tad brauks uz dārzu, veikalu, pie omes and so on, kas vispār būtu jādara man, bet pa šīm divām nedēļām es esmu savējiem tik ļoti apnikusi, it īpaši pēc čīkstēšanas huge vans veikalā && it īpaši pēc plitvicas ezeriem kad es patiesi sūdzējos par visu, kas kustas, jo mēs gājām kaut kādus 15km, +35 grādu karstumā. es taču esmu vienkārši saulstariņš. Īsāk sakot, tuvāko pusgadu vecāki no manis slēpsies, whahaha. 

Man nepatīk šejienes laikapstākļi. No rīta lija, tagad kaut kāds baigais karstums, nu kas tas ir. Vispār, es gribu atpakaļ latvijas vasaru ar +18 un apmākušos laiku. Noteikti Jūs man tagad gribat nogriezt pirkstus ar papīra nazi par šiem vārdiem. 

Justice - DVNO

Kid Rock - All summer long

par šodienas avu es šausmīgi smējos. no sērijas, jo man riebj twilight. Have a good time, saulītes. 

Etiķetes:

3 komentāri:

Blogger against me teica...

avatars nav nekas jauns,
twilight is my choice so - fuck off, kid!

2009. gada 19. jūlijs 16:06  
Blogger Diāna teica...

es neaizskāru twilight cienītājus, man vienkārši nepatīk grāmata&filma, that's folks.
priekš manis bija jauns. anyways, smieklīgs.

2009. gada 19. jūlijs 17:11  
Blogger elza teica...

labs avs ;D

2009. gada 20. jūlijs 16:29  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa