NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 17. novembris

cold light of morning

praktiski, man tagad nav ar ko iet uz Placebo, bet man tas ir kaut kā vienalga. pirms-koncerta noskaņās tagad skan viņu jaunākais veikums un nesen arī skatījos settlistu, kas patīkami iepriecina.

līdz šim brīdim, šī diena bija sasodīti forša, ojā.
 kaut kādu stundu, nemanot vēju, ar Elīnu gājām tā vienkārsi nekur, runājot, smejoties. man pat vienubrīd šķita, ka laika ir tik daudz. viss to četru skolas stundu dēļ. + tās pašas bija samocītas, bremzīgas, garlaicīgas. eh.

garastāvoklis tāds dīvains. vienubrīd man šausmīgi gribējās gulēt, tagad jau it kā pamodos.
visi pazīstamie slimo. eh.
noteikti rīt būs pēckoncerta-eiforijas ieraksts. ^_^
varbūt, ja būs laiks.

ar labu vakaru!