NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 8. novembris

live more simply

sapnī man rādījās tas kā es sadraudzējos ar saviem ienaidniekiem un, ka es ļoti žēloju šos cilvēkus, un pamostoties man dažas sekundes pat likās, ka patiešām ir žēl viņus, bet - nē, protams, nē. ienaidnieki ir tāda interesanta pasuga, kuru ir jāmīl, lai tie neizmirst. izmirs - nebūs jēgas dzīvot, nebūs progresa, nebūs ceļa, pa kuru iet uz priekšu. Kā teica V. Čērčils: Tev ir ienaidnieki? Lieliski. Tas nozīmē, ka esi palicis nemainīgs kaut kur, kaut kad dzīves laikā.

No rīta, kā jau ik svētdienu, es uzrakstīju darāmo darbu sarakstu, kas šodien būtu jāpaveic. Tas sastāvēja no nepilniem 15 punktiem, kurus es lēni sāku īstenot. Visticamāk, tuvāko piecu stundu laikā būšu tikusi galā ar visiem, ja vien nenotiks kaut kas neparedzēts, kā tas parasti notiek.

man sāka apnikt visas dziesmas, kas man skan un tagad es klausos ļoti vecas dziesmas as my chemical romance, kas man patika pirms trim gadiem. es jūtos kā nostaļģisks pensionārs.

jāieiet vien mācīties. ņau.

Etiķetes: