NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 3. novembris

Life is always a matter of waiting for the right moment to act. And the moment is now.

/ziniet, es pēdējā laikā lasīju savus bloga ierakstus, pasenākus, un man šķiet, ka man ir dīvains rakstīšanas stils. bet varbūt ne./

es šodien apēdu ļoti daudz šokolādes. tiešām, ļoti. varbūt tāpēc man ir tāds diezgan labs garastāvoklis. gari runāju ar kristiānu, pat ilgāk gājām uz mājām, manuprat. skan banāli, bet es pēdējā laikā uzzinu daudz ko jaunu par saviem draugiem. laikam arī desmit gadu laikā nav iespējams kaut ko prognozēt, jo pat redzot cilvēku katru dienu var nemanīt cik ļoti viņš ir mainījies. uz labu vai sliktu, to nosaki tu pats un tava attieksme.
 ilgi runājām, smējāmies. daži viņas vārdi mani pat pārsteidza. kā es varēju nemanīt to, kas notiek, kā man svarīgs cilvēks, man nemanot, mainās. esmu akla.

skolā viss ritējums kā parasti. tik uz priekšu, neapstājas. nekas ekstra-stulbs vai foršs. kā vienmēr. kā pa upi. labi vien ir.
man riebjas tas spams par jauno invitation vīruss or smth. ierijiet šito.

man skan Dido - life for rent. un viss tik līrisks un mierīgs liekas. vairāk tādu brīžu, jā!