NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 6. novembris

If things go wrong, don’t go with them

vakardien es uzrakstīju divus dzejoļus. divus. tas bija wow, jo pēc augusta man ir iestājies ļoti neradošs periods, bet vispār, forši. man patīk lasīt savus vecos dzejoļus un pārdomāt, kā jutos tajā mirklī. Kas patika. Kas riebās. Ko uzskatīju par labu. Ko par muļķīgu. Dzejoļos ir sava veida atmiņas, kuras uz papīra izliktas šķiet tēlaini, bet ieurbjoties - kaili kā ielas meita, atklājot visu, kas pieder. (neko citu man rakstīt nesanāk, bet es jau nesaku, ka dzejoļi sanāk, vienkārši patīk) 
arī šodien ejot pa zolitūdi un baudot fīlingu, kad tev aiz muguras spļaudās krievs trīssvītrenēs, melnā tumsā, man burtiski skanēja galvā rindiņas:
Viņa dejoja vienu vasaru,
Vēsās naktīs un rītausmā,
Es to stāstīju vienu vakaru,
Rakstot uz papīra, pustumsā
Galīgi dīvainas. Un tālāk nerakstās, uz šīs nots apstājās. *pievieno mapītei nepabeigtie, kas sāk krāties un apdomājas par kādreizēju šo visu dzejoļu turpinājumu.*

Man ir jāiemācās Skalbes prozas gabals, precīzāk, jāiekaļ divsimt vārdus un jāmāk neapdirsties skolas priekšā. Vēl ir kaut kādi daudz mājasdarbi, kurus mēs ar Luīzi tikko, daiļrunīgi nolamājot katru, pārskatījām un sastādījām sarakstu.
Laiks iet ātrāk nekā es cerēju un jau ir deviņi. ap šo laiku man patīk sākt mācīties vai rakstīt. bet rīt ir sestdiena. ou jē.

Mr Hudson ft The Library - There Will Be Tears
Radiohead - creep [acoustic]


i can't be there with you but i can dream


i still dream

OH NO! i stubbed my toe
crack comes the pain like a bullet
but at least it goes, not like us



superīgas dziesmas. 
superīgas brīvdienas!

Etiķetes: