NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 14. novembris

es gribu tev iespītēt, es gribu tev iespīdēt. zem domīgo acu ēnām.

man ir absolūtākā garlaicība un faktiski man nav nekā ko darīt, bet nav jau arī tā, ka kaut ko gribētos. nesen uz tādas jaukas nots beidzu runāt ar Jāni un ik pa laikam iemetu aci televizorā uz 'dullo desmitnieku'. galva šodien sāp, nedaudz. aizčāpoju līdz bibliotēkai, paņēmu "Cīņas klubu", "Aiz robežām" un Elsberga dzejoļa krājumu. Ļoti ilgi izstaigāju visu un dzirdēju kā vecāki lamāja savu četrgadīgo meitu, jo šamējā vēlējās lasīt kaut kādu erotiku. ak, bērni. mani vecāki ir šausmīgi iegrimuši savā dzīvē un darbā un nav pamanījuši ka es jau divas stundas cenšos mācīties, kas maniem vecākiem liekas fenomenāli. man nesanāk pašlaik, nujā.

šodien sastāvu no tējām un ievārījumiem, sarunām un tādas dīvainas sajūtas. bet par to citreiz. garastāvoklis diezgan labs. tagad plānoju iet lasīt grāmatas. o, jā. galva gan vēl sāp, mjā.

"mans dzejoļu blogs" - coming soon.

tagad skan pozitīvās un optimistu dzīves dziesmas:
Jason Mraz - life is wonderful
The Killers - everything will be alright

lai jums life is wonderful, un ja tagad tā nav, tad - everything will be alright.

Etiķetes: