NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 4. novembris

Nav nozīmes, kuram ir taisnība, svarīgi ir tikai tas, kurš paliek pēdējais.

šovakar es pēcpusdienā skatījos seksa un lielpilsētas septīto sezonu un smējos, ojā. satiku jāni, parunājāmies, nosalu ļoti, gāju uz mājām. skatījos seriālu. un te nu es esmu.
man skan robija viljamsa lovesonga mijoties ar 'all i want for christmas is you'.
es jau sāku piemierst, ka pavisam drīz jau būs Placebo. Oh Mein Gott. runājot par vācu valodu - es šodien visu stundu nospēlēju iPoda spēlītes, nekas interesants tātad.

mājās gāju ipodā klausoties visādas dziesmas un autobusā braucot ar daudziem skolasbiedriem. es vēl jo projām neesmu sākusi mācīties un tāpēc tuvākajā laikā to darīšu.
šodien visas dienas garumā es žagoju un šķaudu, kas kopā ir debīls savienojums.

es mainu tēmas kā māris grigalis mīmiku un tas man nepavisam nepatīk.
skan vēl jo projām robijs un mācīties vēl jo projām neesmu sākusi. un man nepatīk tie cilvēki, kas raksta nevis 'neesmu', bet gan 'nēesmu'. Galīgi nepatīk. /tas ir stulbi vērtēt cilvēkus pēc vienas garumzīmes, bet tā nu ar mani gadās, nuja/


[18:43:19] ilvija: 52dienas līdz christmas
[18:43:28] Diāna: hi-hi

Man patīk ziemassvētki kā parasti svētki, bet mani kaitina visa tā komercialitāte un dāvanas, un eglītes, un mantiņas, un maximas reklāmas, un lētās sveramās piparkūkas. visforšākie ziemassvētki ir cepot piparkūkas. vienam pašam. Drīzāk, Ziemassvētku priekšvakars. Bet nākošās dienas tad var tapt par 'ģimenes and blahblah svētkiem'. bet priekšvakars ir vientuļniekiem. man tā šķiet..



Make my wish come true,
all i want for christmas is you.

Etiķetes: