NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 9. novembris

man nesāp, man pietrūkst.

Par cik es ievēroju, ka blogā nesveicinos, tad - čau!


mūzikas atskaņotājs dveš ļoti saldas dziesmas, kas atmodina manī neesošo labsirdīgumu un liek mācīties patriotisko prozu ar sparu. laiks iet ātrāk nekā es cerēju un jau atkal ir pirmdienas vakars, un es atkal cenšos mācīties rītdienai. kas, protams, ir bezjēdzīga nodarbe.
Ilvija šodien lēsa, ka man ir balss kā pasaku lasītājām no interneta un mūzikas skolotāja mani nesauca vairs par edīti. ak, svētā laime.
vakarvakarā es skatījos koru karus un EMA un jābilst - kā viens, tā otrs man patika. Lai arī ikdienā es cenšos ignorēt 70% no MTV skanošās mūzikas, bet EMA es skatos vienmēr. Tas ir interesanti un tik neaptēstai būtnei popmūzikā kā man vispārīgā interese par šo stilu nāk par labu. EMA skatos jau ceturto gadu. Parasti skatījos +/- tiešraidi, šogad palaidu garām šo notikumu. Brīnījos tikai par to, ka jau otro gadu vada Perija. Man nekas nav pret viņu, man vienkārši nepatīk 'i kissed a girl'. Jābilst, sākuma mix ar šī gada labākajām dziesmām man patika. Nekāds dižais arguments, bet man tiešām patika.
Par koru kariem - skatos pirmo reizi, bet "Madonas Zaļais Meža Koris" mani aizrāva, ojā. Intelektuāls jautājums, kas, pie velna, ir Žoržs Siksna?

Man ir labs garastāvoklis, starp citu. + Saldās dziesmas nomaina kaut kas cits un foršs. [zemāk esošais]
Uz galda ir kārtība. Un galvā pamazām sāk nosēsties patriotiskā Skalbes proza. Un man deg ausis. Ak, atkal mani aprunā. Eh. Pietika jau autobusā krievlatvietes kaut ko ņēmās un runāja man aiz muguras, neapjaušot, ka es viņas daudz maz saprotu un ka ik katru mirkli varu atskatīties ar rupju tekstu uz lūpām. Bet nav vērts ar aborta atliekām runāt, lai mirst nepanākot neko.


I been sittin here just wastin time
Drinking, smoking, thinking, trying to free my mind

/Kid Rock - Wasting Time/ 


L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can

/Frank Sinatra - L.O.V.E/