NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 29. decembris

viss, kas ir bijis un skanējis II

Kā jau mēneša sākumā solīju - šī gada dziesmu apskats. Dziesmas, kuras skanēja un piesātināja notiekušo. Pastiprināja sajūtas. Vai tieši otrādi, nomierināja. Jāteic, veidojot šo nelielu atmiņu kopumu es uzdevu sev jautājumu: "vai man vēl patīk šī dziesma?" ja varēju atbildēt - jā - tad dziesma nonāca topā. Aiziet?

Fragma - Memory
Pats gada sākums. Tikko kā nosvinēts jaunais gads un sarunas ar Andi. Nedaudz abi kļūdījāmies toreiz. Kopš tā laika - neviena pārmīta vārda.
Pati dziesma ir apnīkstoša, bet pirmajās 10 klausīšanās reizēs šķiet ļoti forša.
Memory, memory, memory - it's over the top now. Pēc tā, kā sastrīdējāmies, es to dziesmu pusgadu neklausījos. Tagad gan esmu pārkāpusi.

Nomy - Cocaine
Šo klausījās ļoti daudzi man pazīstamie. Es visiem pielipināju. Mani bijušie, esošie, topošie draugi un paziņas. To es patiešām atceros. Un vēl es atceros, kas man pašai lika iemīlēt šo dziesmu. Tā ir skanīga, agresiju izraisoša. Parrrrty machen.

Kings of Leon - Revelry
Līdz šim, neviļus, dziesmas gāja pēc mēnešiem, un sagadīšanās pēc arī šo var nosaukt par "manu marta dziesmu". skan kā kaķu pārošanās perioda dziesma, bet nē. tas bija pavasarrrrrris. piedodiet.
Skaistumskaista dziesma. Laikam visu mēnesi es stāstīju katram, kas bija gatavs klausīties, cik lieliska ir tā dziesma un Kings of Leon grupa kā tāda

Kid Rock - all summer long
Lūk, šī ir mana vasara. Kristaps, Ilvija, Elīna. To nevar aizmirst. Kopā pavadīts laiks, siltas atmiņas un daudz sarunu. Patīkami atcerēties, it īpaši tagad, kad aiz loga snieg vairāk nekā gribētos.

Ryan Star - brand new day
šī ir mana gada dziesma. nekādu lielu komentāru man nav. ir un paliks mīļa un atmiņām bagāta. Turn back the clock, give me some time. Jāteic, ka arī Lie to me ir šī gada labākais seriāls manās acīs. Vismaz, pirmā sezona.


She wants revenge - out of control
grupa ir viens no šī gada vērtīgākajiem atradumiem manā mūzikas pasaulē. Par dziesmu jāteic, ka tā man saistās ar tēti. Es pat nezinu kāpēc. Mūžīgi klausījos, kad kaut kur braucām. Jāteic, ka vēl nesen biju apmāta ar šo.


Camera Obscura - French navy
Rudens, krītošas, krāsainas lapas un klases ekskursija, skola, daudz jaunā un gaidītā. Patīkami piesātināja notiekošo, skanēja pietiekami bieži, lai es zinātu vārdus no galvas.

M. Jackson - man in the mirror
dziesma, kas liek cilvēkam palikt labākam. Liek ticēt, cerēt un cienīt. Vienīgā dziesma no šī leģendārā mūziķa repertuāra, kura man ir patikusi. Tiešām, skanot tai es centos būt laba.

Placebo - Julien
Konceeeeeerts. Ko nu tur daudz. Perfekti. Atšķirībā no daudziem cilvēkiem, jaunais Placebo veikums man ļoti iet pie sirds. Izdzīvo, kas mainās, tautieši.

Pink - love song
Gadu mijā, pašlaik, šī ir mana mīļākā dziesma. Man bija daudz variantu, ko šeit likt, jo vairākas man tagad ir mīļas.jāteic, šogad es klausījos visu Pink'as jaunāko albumu, bet tieši šī, viena no 2003. gada dziesmām, man pašlaik šķiet labākā. Skaistas līrikas.

Krāsains gads bijis. Ar labo un slikto. Ar kritieniem un kāpieniem. Kā jau visiem. Bet ir jau labi.
Tiekamies varbūt šogad, varbūt nākamgad. Tad jau redzēs. Bet tiekamies!

Etiķetes:

3 komentāri:

Blogger charrlotte teica...

paldies par šo. interesanti.
ja man pietiks vēlmītes un spēka, tad es uztaisīšu līdzīgu ierakstu.

bet lai spožs 2010!

2009. gada 29. decembris 14:39  
Blogger Diāna teica...

pirmkārt, veiksmi un noteikti uzraksti savas gada dziesmas.
otrkārt, paldies un lai izdevies jaunais g.!

2009. gada 29. decembris 18:43  
Anonymous Anonīms teica...

ko es mekleju, paldies

2010. gada 21. marts 16:11  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa