NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 7. decembris

dzīve bez apstājas

šodiena nav laba diena, kā tāda. Man ir absolūti sabojājies priekšstats par skolotājiem. Es centos cienīt viņus, nezinu, ieaudzināts man tā. viņi ir gudrāki un taisnīgāki, vismaz cik man bijusi saskarsme. Bet šodiena manu utopisko skatienu šis tas ir mainījis, diemžēl.
Viss sākās ar mūziku, kurā skolotāja (~65 gadu veca) lika klasei atstāstīt Tēvreizi. Es to nezinu. Es nesaku, ka neticu Dievam. Bet es nesaku, ka es ticu. Es drīzāk gribētu ticēt, bet šajā dzīves posmā to nespēju. Viņa arī nekorekti aizrādīja, ka tie, kuri Tēvreizi nezin, tiek uzskatīti, par zemākiem cilvēkiem, kas ir nolaidušies padibenes. Viņa ar nicinošu skatienu apdāvināja katru no klusējošajiem. Pēc visiem ētikas kodeksiem, jautājums par reliģiju un cilvēku nostāju, nedrīkst tikt apspriests un apspiests. Žēl, ka neieslēdzu diktafonu.

Šodiena nav gluži laba diena arī otra iemesla dēļ. Ar tēti braucot uz mājām sagadījās ļoti dīvaina situācija. Jau no attāluma es redzēju cilvēku, kas netipiski dīvaini skrien pa ielu. Braucot uz priekšu, es pamanīju arī tālāk skrienošos divus vīriešus, tie kas dzenas pirmajam pakaļ. Ar ieročiem rokās. Domāju, ka izlikās, bet galvā vēl pārcilāju šo situāciju. Pēc trim sekundēm es izdzirdēju šāvienu. Man tomēr neizlikās. Bijām jau pabraukuši dažu desmitu metru attālumu. Un labi ka tā.
Un tajā mirklī es sapratu šīs dienas, varbūt pat šī gada, svarīgāko domu. Ak, apzinies, ka dzīve ir vērtība, un ik sekundi kāds muļķis var nošaut greizi. pa īstam nošaut greizi. nošaut.


 Ar šo teikumu es gribētu atvadīties, un cerēt, ka Jūs uzskatāt dzīvi par dāvanu.

Lily Allen - littlest things
Placebo - bright lights
Mr. Hudson - playing with fire
Nomy - she reminds me of you

Etiķetes: