NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 16. decembris

Ikvienu reiz apžēlo, ikvienu reiz mīl

es šodien esmu kaitinoša, jo saku visu, ko patiesībā domāju un noklusēju brīžos, kad man ir labs garastāvoklis. faktiski, man ir dilema, vai es vēlos iet uz klases vakaru, kur būs loterijas un divi duči sēdošu ķermeņu un atlikušie četri ķermeņi centīsies kaut ko organizēt.

Vakar psiholoģijas ceļvedī es izlasīju kaut ko patīkami patiesu:
"sievietei, kura dara kaut ko citu vietā ir trīs posmi, kas tiek izieti.
1) Viņa pieņem lēmumu citu vietā
2) Viņa piepilda savu ieceri
3) Viņa nesaņem par to ne pliku "paldies" un tad šī sieviete ir nokaitināta un dusmīga."

Es ceru, ka rīt atkal varēšu uzvilt savu happy masku un patikt visiem, un uzlabot garastāvokli. Paziņas un draugi nemāk pieņemt cilvēkus kādi viņi ir. Ko nu tur.

Pink - love song
Simple Plan - everytime

Etiķetes: