NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 18. decembris

truth or dare

dīvaini. šodien angļu valodas olimpiādē skanēja Kaiser Chiefs - Ruby un vajadzēja uzrakstīt tai vārdus. Es 50% neuzrakstīju pareizi, jo neieklausījos, ko viņš dzied. Skaisti. Būšu atkal pēdejā. XD Vienalga, īstenībā.
Man sāk apnikt tas mūžīgais sasalums. 0 grādu, lūdzu. man ir gandrīz ļoti laba liecība, man ir tīri slikts garastāvoklis, liels nogurums un vēl man ir ļoti, ļoti daudz kā. un arī daudz brīva laika. dīvaini, bet man nav ar ko to aizpildīt. kad beidzot sasils, es iešu uz bibliotēku un nodošu parādgrāmatas. Daudzi aizbraukuši/aizbrauks pa brīvdienām kaut kur prom un es jūtu, ka šis brīvlaiks būs garlaicīgs.

ir sniegs, būs egle, bet nav svarīgā. Nav sajūtas, ka IR. IR! Ir Ziemassvētki!
es ienīstu dāvanas ziemassvētkos. patiešām, ļoti ienīstu. mani vecāki bombardē savus vecākus ar kaut kādiem DVD pleijeriem un stendera ziepēm. cik stulbi. Un rīt man jābrauc pirkt stulbā loterija. Svece. Ziepes. Izmesti 75lati[trīs latu vērtībā jānopērk dāvana. klasē esam 25.], kurus varētu ziedot cilvēkiem, kas nekad nav staigājuši un nekad nav redzējuši krāsas, nekad nav dzirdējuši, nekad nav jutuši mīlestību, nekad nav priecājušies par dāvanu. Bet toties manam klasesbiedram būs liela svece un švamme. Skaisti.

Etiķetes:

2 komentāri:

Blogger charrlotte teica...

cik pesimistiski.

varbūt norij to un uz āru lai nāk tas, kas tev patīk, nevis tas, kas tevi kaitina? tā tu cilvēkiem aptiksi daudz daudz labāk.

2009. gada 19. decembris 23:01  
Blogger Diāna teica...

man ir ziemas depresija :D
ikdienā jau es centšos būt optimisma gariņš, bet zinkā, dažreiz gribas jau pasūdzēties par to cik viss slikts. ^^

2009. gada 20. decembris 12:07  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa