NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 15. decembris

ar to, ka es esmu, man vien nepietiek.

ziniet kas ir stulbi? Stulbi ir vilkt durvis, kuras ir jāgrūž, un iet apkārt kaut kādu kilometru, domājot, kāpēc durvis ir ciet.
Labi, tas tā.
___________________________________________________
dažas dienas neesmu neko rakstījusi, man nebija garastāvokļa. iestājies lielais bēguma un klusuma periods, kad gribas gulēt un gulēt, un - guess what? - gulēt. diezgan neforši.
Ārā ir pārāk auksti un manas cerības uz utopisku ziemu ir gaisušas. man pietiek ar -5 un vidējām kupenām, un ir jau labi!
skola ir gandrīz over. tas ir labi? ļoti! ja ne šodienas briesmīgais kd ķīmijā, tad būtu pavisam labi. viņš man izčakarēs atzīmi uz 6 vai 5 noteikti. shit happens. vēl jo trakāk - rīt man vienīgajai no klases jāstāsta par posmkājiem.
es varbūt novilkšu "līķu pētera" audiogrāmatu pēc dažām minūtēm un tad varēšu visu dienu rīt klausīties. cerams.

Etiķetes: ,

3 komentāri:

Blogger . teica...

šajam ierakstam ir ne tikai pieminēto mācību priekšmetu piesitiens, bet arī lv vienlīdzīgu teikuma priekšmetu apguve. :D pieprasu miegu un brīvlaiku, ilgu!

2009. gada 15. decembris 21:52  
Blogger charrlotte teica...

tas, ka tev jāstāsta par posmkājiem, ir tik sasmīdinoši, ka uz sekundes desmit daļu piemirsu to kaudzi, aks man vēl šovakar ir jāizdara, un par ko man neviens nesamaksās.

2009. gada 15. decembris 22:09  
Blogger Diāna teica...

to It's me:
Manus rakstus var izmantot kā izglītojošo literatūru. XD

____________
To charlotte:
Zini, sasmīdinoši ir arī tas, ka viss, ko es biju iemācījusies man nebija jāstāsta un faktiski es izsviedu stundu mācoties par posmkāju trahejām un ganglijiem.

2009. gada 16. decembris 17:11  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa