NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 10. decembris

viss, kas ir bijis un skanējis

Pavisam nesenā pagātnē izlasīju šo ierakstu un man pašai šķita interesanti, kuras ir tās dziesmas, kas manu dzīvi ir piepildījušas, cēlušas no kritieniem un likušas apstāties, apdomāties, vienkārši priecāties.


Pirms sešiem gadiem, manā īpašumā nonāca kasete ar dziesmām no izrādes "Pepija Garzeķe". Klausījos uz nebēdu, zināju vārdus no galvas, ik dienu dungoju līdz. Pēc pusotra gada, dzimšanas dienā, saņēmu disku atskaņotāju un klausījos visu, kas vien bija atrodams mājās un dabūts no draugiem. Ļoti patika Laura Reinika dziesmas.

The Black Eyed Peas - Pump It
vispār man tajā laikā [4. klasē] patika Black Eyed Peas. Skanēja klases vakarā, skanēja Jaunajā gadā, skanēja lidojot uz Londonu, skanēja pildot mājas darbus, skanēja ļoti ilgi. Un tad apnika.

Avril Lavigne - Complicated
Šī ir ļoti spēcīga dziesma, un klausoties to, man goda vārds, metas šermuļi. Atceros, kā braucu pie radiem un divu dienu laikā biju noklausījusies to dziesmu vairāk nekā 50 reizes. Vienreiz, es pat aizmigu klausoties to un pamodos no rīta tai skanot. /man vienmēr stāvēja repeat 1 režīms/ Vēl joprojām zinu visus vārdus.

Eminem - Mockingbird
atceros, kā noklausījos šo dziesmu pa TV un uzreiz sapratu, ka ļoti patīk. Kādu laiku dzīvoju Eminema mūzikas iespaidā. Klausījos tikai viņa dziesmas, visus albumus. Vēl tagad plauktā stāv disks ar viņa dziesmām. Tobrīd, kad man patika "Mockingbird", es biju stingri apņēmusies iztulkot visu dziesmu (jo es nesapratu angļu valodā gandrīz neko (4.klases beigas)).

Jay Z ft Linkin Park - Numb 
brālēnam patika Jay Z un viņš pielipināja šo dziesmu arī man. Klausāms un patīkams gabals.

My Chemical Romance - The Black Parade
Īstenībā, šeit varētu rakstīt visu albumu, jo katra dziesma man ik pa laikam bija mīļākā, bet šī atvēra manas durvis uz roka pasauli. Laiks, kad pāstāju klausīties repu, jo tas vienkārši vairs nešķita interesants. Un tad es iemīlēju bungas un ģitāras.
Dziesma ir lieliska. Asociējas ar konkrētiem cilvēkiem un notikumiem, un vietām.

Good Charlotte - The Truth
Tā bija vienas vasaras dziesma. Patīkama un skanīga, nomierinoša un stiprinoša. Daudzas dziesmas man īstenībā ir patikušas no šīs grupas ierakstītajām, bet The Truth manās acīs paliek nepārspēta

Avril Lavigne - Innocence

Brīnišķīgs ieraksts. Avrila man patika agrāk, pat ļoti. Un dziesma ir skaista. Tik viegla un liek domāt gaišāk. Patīk man tie pozitīvie gabali. Atsaucas atmiņā stipra iemīlēšanās un tauriņi vēderā. 

Pink - Dear Mr. President
Pink ir vienīgā, kuru es klausos jau kopš 2006. gada. Skaisti vārdi un līriska noskaņa.

Placebo - every me every you
Šī bija liktenīgā. Šī bija pirmā kas mani fascinēja. Pēc tam nāca visas pārējās. Lieliska, brīnišķīga, superīga. Es nevaru vārdos izteikt, cik ļoti man viņa patika.

Pitbull ft Frankie J - tell me
Tas bija lielisks posms manā dzīvē. Es biju gatava sākt ko jaunu un vecais šķita pavisam pamests. Vieni no retajiem mirkļiem
Within Temptation - Frozen
O, frozen. Viņā es iemīlējos. Klipu rādīja pa TV un mani ļoti, loti, ļoti piesaistīja. Solistes balss ir superīga.
Jāatzīst, vienīgā dziesma, kura man ir tik ļoti patikusi no gothic metal žanra. Klausījos savā mp3 visu dienu. Tiešām, visu dienu.

Maza atkāpīte - es tagad klausos un šķiet, ka esmu into it otro reiz.

Gain Fast - Brīži
klips ir briesmīgs, bet atmiņas ir spēcīgas. mirklis, kad šķita ka salūzīšu. tas punkts, kad kaut kas beidzas, bet jaunais vēl nav sācies. un tad nāca talkā Brīži.

Placebo - infra-red
tumšie vakari, garas sarunas un daudz jaunumu. un Placebo - infra-red. Superīga dziesma

Reamonn - alright
tikai šī dziesma, no visiem simtiem, ko esmu dzirdējusi, var mani tā iepriecināt. Tā liek ticēt, ka tiešām viss būs labi un ka kāds to uzņemsies paveikt. LIELISKA.


Lieliska iegrmdēšanās atmiņās.Šīs dziesmas ir tikai līdz šim, 2009., gadam. Toties decembra beigās gaidiet otro daļu šim ierakstam - šī gada dziesmas. Paldies par uzmanību.
Nododu stafeti ik vienam, kas izlasa.

Etiķetes:

2 komentāri:

Blogger charrlotte teica...

paldies, interesanti.

un es špikošu, un arī šī gada dziesmas likšu. varbūt. haha

2009. gada 10. decembris 20:15  
Blogger Diāna teica...

es ceru, ka ieliksi, jo interesanti ir interesanti lasīt. ^_^

2009. gada 10. decembris 20:37  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa